Sanering – Så fungerar det
Behöver du få hjälp med sanering av en bostad där vanlig städning inte räcker till? Skälen kan vara många. Rökning, översvämning, brand eller kanske en längre tid av otillräcklig städning? Egentligen spelar orsaken ingen roll. Vi på Sebab har varit med om det mesta och vet att det är slutresultatet som räknas. Uppgiften kan vara tuff ibland. Men en sak är säker. Vi löser det!
.
Inga onödiga frågor
Sanering är ett laddat ord. Att en privatbostad behöver saneras antyder ju vanligtvis att något gått riktigt, riktigt snett. Och visst kan det vara så ibland. Om psykisk ohälsa, missbruk, husdjur eller okunskap resulterat i en misskött bostad kan det vara en känsloladdad uppgift att skapa ordning och reda igen. Inte minst om problemen finns inom den egna familjen. Likaså kan det vara väldigt tufft att återställa sitt eget hem om det exempelvis utsatts för brand, översvämning, rökning, inbrott eller skadegörelse. I situationer som dessa behöver du en städfirma som är van vid krävande och känsliga saneringsuppdrag. Ett städföretag som inte ställer onödiga frågor. En trygg och erfaren partner som värnar om tystnadsplikten och om sina kunders integritet. Välkommen att kontakta Sebab när du är i akut behov av saneringsstädning.
Vad kostar det?
Vi har olika debiteringar beroende på vilken typ av sanering det gäller. Taxa 1 = 480:- exkl. moms gäller vid normalsaneringar och taxa 2 = 640:- exkl. moms gäller vid risksaneringar. Kontakta oss för att få veta mer vilken taxa det gäller vid ditt uppdrag.
Sanering med RUT-Avdrag
Att anlita oss för punktinsatser inom sanering kostar från 300 kr/timme efter RUT-avdrag. I vissa fall kan vi ge fast pris på saneringen. Givetvis gäller RUT-avdrag för samtliga av våra saneringstjänster. Kontakta oss för mer information.